Nu har jag tänkt klart! Det blir en blogg! 
 
Jag har bloggat i omgångar tidigare och har alltid tyckt det varit kul att få skriva om sådant som ligger mig varmt om hjärtat och det som jag har ett engagemang för. Men vad är då det? Jo för mig är hållbarhet något som genomsyrar mitt liv och mina tankesätt. Hållbarhet på det sätt att jag tänker på både människa och miljö när jag exempelvis konsumerar. Jag älskar kläder, inredning, att ta stylade bilder och vara kreativ vilket också kommer synas här på bloggen, men med fokus på hållbarhet genom allt. 
 
Jag älskar second hand, så mycket så att jag faktiskt även jobbar med det, och köper i princip allt till mig och hemmet via olika andrahandsalternativ. Det är inte för att det är någon som helst uppoffring ekonomiskt eller miljömässigt utan för att konceptet med att saker och kläder får en andra (eller kanske tredje) chans är så fint. 
 
Här på min blogg kommer jag skriva när det är saker jag vill berätta, resonera kring eller tipsa er om. Jag kommer inte plikttroget uppdatera varje dag med innehåll "bara för att" utan jag tror på att om det genuina engagemanget jag har ska inspirera så behöver jag själv ha inspiration till att skriva. Hoppas så att ni vill titta in här då och då. 
 
Jag finns även på instagram under: @adrienne.collin 
 

Kommentera

Publiceras ej